Αρχική σελίδα | Επικοινωνία

ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ
 Η ΚΥΤΤΑΡΙΚΗ ΦΛΕΓΜΟΝΗ

Η Κυτταρική φλεγμονή είναι αιτία για την αύξηση του σωματικού βάρους, επιτάχυνση στην ανάπτυξη της χρόνιας νόσου, και μείωση της φυσικής απόδοσης. Αυτό το είδος φλεγμονής είναι κάτω από την αντίληψη του πόνου και δεν μπορείτε να τη μετρήσετε. Το 90% των Αμερικανών έχουν υψηλά επίπεδα κυτταρικής φλεγμονής. Εάν τα επίπεδα της κυτταρικής φλεγμονής παραμένουν αυξημένα, μπορεί να γίνει ο σιωπηλός σας δολοφόνος.
Δεν υπάρχει φάρμακο που μπορεί να αντιστρέψει την κυτταρική φλεγμονή. Η κυτταρική φλεγμονή προκαλείται από τη διατροφή και μπορεί να αντιστραφεί ουσιαστικά μόνο από την αντιφλεγμονώδη Διατροφική Ζώνη. Αν θέλετε να ξαναπάρετε τον έλεγχο της ζωής σας, το πρώτο σας βήμα πρέπει να είναι η μείωση της κυτταρικής φλεγμονής.
Έχει κλινικά αποδειχθεί ότι η Διατροφική Ζώνη αντιστρέφει τη κυτταρική φλεγμονή με το να απενεργοποίει τις φλεγμονώδεις ορμόνες που την ενεργοποιούν. Η κυτταρική φλεγμονή  ενεργοποιείται από τη φλεγμονώδη διατροφή που χρησιμοποιεί ο Έλληνας στην καθημερινότητα του,  όπως πολλά ωμέγα-6 λιπαρά οξέα (καλαμποκέλαιο, σογιέλαιο, ηλιέλαιο και άλλα έλαια) και πολλή  άμυλο (πατάτες, ρύζι, μακαρόνια, ψωμί και άλλα).


ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ
ΑΛΛΑΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΚΦΡΑΣΗ ΤΩΝ ΓΟΝΙΔΙΩΝ 
  http://www.zone.com.gr/gr/zone-diet/New-Medicals-Research.html 


Η ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΗ ΖΩΝΗ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΦΛΕΓΜΟΝΩΔΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗ
Η Διατροφική Ζώνη μετα απο έρευνα που
έγινε το 2004 χρίστηκε Αντιφλεγμονώδης διατροφή

Η ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΗ ΖΩΝΗ (40/30/30)

ΕIΝΑΙ 9 ΦΟΡΕΣ ΠΙΟ ΑΝΤΙΦΛΕΓΜΟΝΩΔΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗ
ΑΠΟ ΤΗΝ USDA (55/15/30)
Αποτελέσματα της δίαιτας με χαμηλό γλυκαιμικό φορτίο επάνω στην ενεργειακή δαπάνη κατά την ώρα ανάπαυσης και τους παράγοντες κινδύνου καρδιαγγειακών νοσημάτων κατά τη διάρκεια απώλειας βάρους

Η έρευνα έγινε από: Department of Medicine (Drs Pereira and Ludwig) and Department of Laboratory Medicine (Dr Rifai), Children’s Hospital; General Clinical Research Center, Brigham and Women’s Hospital (Ms Swain); and Joslin Diabetes Center (Dr Goldfine), Boston, Mass. Dr Pereira is now with the Division of Epidemiology & Community Health, School of Public Health,University of Minnesota, Minneapolis.

Υπεύθυνος έρευνας: David S. Ludwig, MD, PhD, Department of Medicine, Children’s Hospital, 300 Longwood Ave, Boston, MA02115(david.ludwig@childrens.harvard.edu).

Για αναζήτηση της έρευνας 

http://jama.ama-assn.org/cgi/content/abstract/292/20/2482

http://www.youtube.com/watch?v=wUGP0eGWOG0&feature=related 

 
Η Διατροφική Ζώνη είναι Αντιφλεγμονώδης Διατροφή

Περιοδικό του Αμερικάνικου Κολλεγίου Διατροφής
Journal of the American College of Nutrition, Vol. 28, No. 4_Supplement_1, 482S-491S (2009)
Η Διατροφική Ζώνη ως Αντιφλεγμονώδης Διατροφή για Παχυσαρκία και Διαβήτη
 http://www.jacn.org/cgi/content/abstract/28/4_Supplement_1/482S


Περιοδικό  Παχυσαρκίας
Hindawi Publishing Corporation
Journal of Obesity

Αντιφλεγμονώδης Διατροφή ως φαρμακολογική προσέγγιση για τη θεραπεία της παχυσαρκίας
http://www.hindawi.com/journals/jobes/2011/431985.html


 Η Κορυφαία Έκδοση για τη Βιοτεχνολογία
The Leading Publisher in Biotechnology
Metabolic Syndrome and Related Disorders

Η Διατροφική Ζώνη: Μία Αντιφλεγμονώδης, Χαμηλού Γλυκαιμικού Φορτίου Διατροφή
http://www.liebertonline.com/doi/abs/10.1089/met.2004.2.24?journalCode=met


ΑΠΟ ΤΗ ΣΟΥΗΔΙΑ ΜΕ ΑΓΑΠΗ
ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΦΛΕΓΜΟΝΗΣ, ΕΥΦΥΪΑΣ ΚΑΙ ΘΝΗΣΙΝΟΤΗΤΑΣ;

Department of Neuroscience, Karolinska Institutet, Stockholm, Sweden
24/08/2010
Σύμφωνα με μια πρόσφατη μελέτη υπάρχει μία σύνδεση για τον εγκέφαλο, τη συμπεριφορά του, και την ανοσία του. Η μελέτη βασίστηκε σε δεδομένα από μια εβδομαδιαία  πανεθνική έρευνα που διενεργήθηκε για 50.000 σουηδούς άνδρες 18-20 ετών από το 1969 μέχρι το 1970 πριν πάνε τη στρατιωτική θητεία τους.  Ελήφθησαν δείγματα αίματος για την εξέταση ενός γενικού δείκτη της φλεγμονής που είναι γνωστή εκείνη την εποχή ως ΤΚΕ. Αν και η ΤΚΕ είναι ένας πολύ αργός δείκτης φλεγμονής, αλλά ήταν ένα από λίγα διαθέσιμα όπλα για τις φλεγμονές στα τέλη της δεκαετίας του '60. Στη συνέχεια, από τα ίδια άτομα ελήφθησαν πάλι δείγματα αίματος 35 χρόνια αργότερα. Στις στατιστικές αναλύσεις τους, οι ερευνητές έλαβαν υπόψη ένα μεγάλο αριθμό από άλλες μεταβλητές, οι οποίες μπορεί να έχουν επηρεάσει τα αποτελέσματα (την κοινωνική και την οικονομική τους κατάσταση, το ύψος, το βάρος, την αρτηριακή πίεση, το κάπνισμα, κ.λπ.) και κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι η φλεγμονή (όπως μετράται από ΤΚΕ) όταν αυξήθηκε, υπήρξε μια πτώση στο Τεστ Ευφυΐας - Νοημοσύνης (IQ).
Επιπροσθέτως, ένα υψηλότερο επίπεδο της φλεγμονής στην ηλικία των 18-20 συσχετίστηκε σημαντικά με αυξημένο κίνδυνο θνησιμότητας κατά τη διάρκεια της 35πενταετής παρακολούθησης, απο το 1971 έως το 2006 (1). Τα αποτελέσματα της μελέτης δείχνουν ότι ακόμη και σε μικρή ηλικία χαμηλού βαθμού φλεγμονή μπορεί να επηρεάσει σημαντικά την ευφυΐα και την θνησιμότητα.
Η υποκείμενη αιτία των χρόνιων ασθενειών και, συνεπώς, πρόωρη θνησιμότητα, είναι αυξημένη όταν έχουμε κυτταρική φλεγμονή. Ομοίως, μείωση της νοημοσύνης είναι συνήθως μια ένδειξη στην αύξηση της άνοιας σε μικρότερη ηλικία. Η άνοια οφείλεται επίσης σε κυτταρική φλεγμονή στον εγκέφαλο. Αλλά ο πιο ευαίσθητος δείκτης της κυτταρική φλεγμονή είναι το ΑΑ/EPA λόγος στο αίμα. Συνεπώς, δεν είναι έκπληξη το γεγονός ότι πριν από πέντε χρόνια είχε αποδειχθεί όσο μεγαλύτερος είναι ο λόγος ΑΑ/EPA στο αίμα των ηλικιωμένων αντίστοιχης ηλικίας, τόσο μεγαλύτερο ήταν το γνωστικό έλλειμμά τους (άνοια) (2).
Η Διατροφική Ζώνη αναπτύχθηκε για να μειώσει κυτταρική φλεγμονή και έχει επικυρωθεί κλινικά να κάνει ακριβώς αυτό (3,4). Έτσι, εάν έχετε την επιθυμία να ζήσετε μια μακροβιότερη και καλύτερη ζωή, τότε πρέπει να έχετε δια βίου έλεγχο της κυτταρικής φλεγμονής, μέσω της Διατροφικής Ζώνης. Γι 'αυτό η Διατροφική Ζώνη δεν είναι δίαιτα, αλλά ένας τρόπος ζωής, Αντιφλεγμονώδης διατροφή.

1. Karlsson H, Ahlborg B, Dalman C, and Hemmingsson T.   “Association between erythrocyte sedimentation rate and IQ in Swedish males aged 18–20.” Brain, Behavior, and Immunity 24: 868–873 (2010)
2. Conquer JA, Tierney MC, Zecevic J, Bettger WJ, and Fisher RH. “Fatty acid analysis of blood plasma of patients with Alzheimer’s disease, other types of dementia, and cognitive impairment.” Lipids 35:1305-1312 (2005)
3. Pereira MA, Swain J, Goldfine AB, Rifai N, and Ludwig DS.  “Effects of a low glycemic-load diet on resting energy expenditure and heart disease risk factors during weight loss.” JAMA 292: 2482-2490 (2004)
4. Johnston CS, Tjonn SL, Swan PD, White A, Hutchins H, and Sears B.  “Ketogenic low-carbohydrate diets have no metabolic advantage over nonketogenic low-carbohydrate diets.” Am J Clin Nutr 83: 1055-1061 (2006)




  © 2012, zone.com.gr