Μελέτες Επικύρωσης για την Ανωτερότητα
της Διατροφικής Ζώνης
Μήπως η παλαιολιθική διατροφή είναι η Διατροφική Ζώνη;
Η παλαιολιθική διατροφή είναι η ισορροπημένη διατροφή των γονιδίων μας.
Η προγονική ανθρώπινη διατροφή: Ποιά ήταν αυτή που θα πρέπει να είναι ένα πρότυπο για τη σύγχρονη διατροφή;
The ancestral human diet: what was it and should it be a paradigm for contemporary nutrition?
S. Boyd Eaton. Departments of Anthropology and Radiology, Emory University, Atlanta, GA 30327, USA
Αυτή η έρευνα υποστηρίζει ότι και η Διατροφική Ζώνη.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/16441938
"Η παλαιολιθική διατροφή βελτιώνει την ανοχή στη γλυκόζη περισσότερο από τη Μεσογειακή δίαιτα σε άτομα με ισχαιμική καρδιακή νόσο."
“A Paleolithic diet improves glucose tolerance more than a Mediterranean-like diet in individuals with ischaemic heart disease.”
Lindberg S, Jonsson T, Granfeldt Y, Borgstrand E, Soffman J, Sjorstrom K, and Ahren B. Diabetologia 50: 1795-1807 (2007)
Π. Δρακόπουλος: Αυτή η έρευνα υποστηρίζει ότι τη Διατροφική Ζώνη βελτιώνει την ανοχή στη γλυκόζη περισσότερο από τη Μεσογειακή Διατροφή.
Μία διατροφή απώλειας βάρους μέτρια σε υδατάνθρακες και πρωτεΐνες μειώνει τον κίνδυνο καρδιαγγειακής νόσου σε σύγκριση με διατροφή υψηλή σε υδατάνθρακες, χαμηλή σε πρωτεΐνες για παχύσαρκους ενήλικες. Μια τυχαιοποιημένη κλινική δοκιμή.
“Moderate carbohydrate, moderate protein weight loss diet reduces cardiovascular disease risk compared to high-carbohydrate, low-protein diet in obese adults. A randomized clinical trial.
Lasker DA, Evans EM, and Layman DK, ” Nutrition and Metabolism 5: 30
(2008)
Π. Δρακόπουλος: Αυτή η έρευνα υποστηρίζει ότι η Διατροφική Ζώνη 40/30/30 είναι ανώτερη διατροφή από την διατροφή 55/15/30 και όλοι ξέρουμε ποια είναι αυτή η διατροφή.
"Μία διατροφή μέτρια σε πρωτεΐνη επιφέρει στους παχύσαρκους ενήλικες σταθερή απώλεια λίπους, μακροχρόνιες αλλαγές στη σύνθεση του σώματος και καλυτέρευση στα λιπίδια του αίματος.
A Moderate-Protein Diet Produces Sustained Weight Loss and Long-Term Changes in Body Composition and Blood Lipids in Obese Adults1,2
Donald K. Layman,3* Ellen M. Evans,4 Donna Erickson,3 Jennifer Seyler,3 Judy Weber,3 Deborah Bagshaw,5 Amy Griel,5 Tricia Psota,5 and Penny Kris-Etherton (2009)
Π. Δρακόπουλος: Αυτή η έρευνα υποστηρίζει ότι η Διατροφική Ζώνη 40/30/30 είναι ανώτερη διατροφή από την διατροφή 55/15/30 και όλοι ξέρουμε ποια είναι αυτή η διατροφή.
«Μεταβολικές και φυσιολογικές βελτιώσεις από την κατανάλωση της παλαιολιθικής τύπου δίαιτας των κυνηγών-τροφοσυλλεκτών."
Frassetto LA, Schloetter M, Mietus-Synder M, Morris RC, and Sebastian A. “Metabolic and physiologic improvements from consuming a Paleolithic, hunter-gatherer type diet.” Eur J Clin Nutr 63: 947-955 (2009)
"Η παλαιολιθική διατροφή έχει μεγαλύτερο κορεσμό ανά θερμίδα από τη Μεσογειακή διατροφή σε άτομα με ισχαιμική καρδιακή νόσο."
“A Paleolithic diet is more satiating per calorie than a Mediterrean-like diet in individuals with ischemic heart disease.”
Jonsson T, Granfeldt Y, Erlanson-Albertsson, Ahren B, and Lindeber S. Nutrition & Metabolism 7:85 (2010)
Π. Δρακόπουλος: Αυτή η έρευνα αποδεικνύει ότι η Παλαιολιθική Διατροφή έχει μεγαλύτερο κορεσμό απο τη Μεσογειακή Διατροφή σε άτομα με ισχαιμία
«Η Εκτίμηση της πρόσληψης για μακροθρεπτικά συστατικά και λιπαρά οξέα από την παλαιολιθική διατροφή της Ανατολικής Αφρικής".
Kuipers RS, Luxwolda MF, Dijck-Brouwer DJA, Eaton SB, Crawford, MA, Cordain L, and Muskiet FAJ. “Estimate macronutrient and fatty acid intakes from an East African paleolithic diet.” British J Nutr 104: 1666-1687 (2010)